Օգտակար տեղեկատվություններ

                                                   
 

ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԷՈՒԹՅՈՒՆԸ
Վարկային պատմությունը հաճախորդի ֆինանսական պարտավորությունների վերաբերյալ ամփոփ տեղեկատվություն է, որն իրենից ներկայացնում է վերջինիս վարկային վարքագիծը՝ գործող և մարված պարտավորությունների, կատարված վճարումների, ինչպես նաև երբևէ տրված երաշխավորությունների վերաբերյալ տեղեկատվությունը, ժամկետանց վարկերի առկայությունը, ինչպես նաև դրանց համար սահմանված տույժ ու տուգանքները, չվճարված կամ ուշացված կոմունալ վճարները։ 
Վարկային պատմության մեջ ներառվում են հարցման պահին նախորդող 5 տարիների վերաբերյալ տվյալները։ 
Վարկային պատմությունը չի պարունակում անձնական բնույթի տեղեկատվություն, օրինակ՝ հաճախորդի էթնիկական պատկանելիությունը, քաղաքական հայացքները և այլ միություններին անդամակցությանը, նախասիրությունները, uոցիալական վիճակը, կրոնական հայացքները, առողջությանը վերաբերող տվյալներ։ 

Մանրամասների համար՝www.abcfinance.amwww.acra.am

 

 

ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՍՔՈՐ ԳՆԱՀԱՏԱԿԱՆԻ ԷՈՒԹՅՈՒՆԸ
Վարկային սքոր գնահատականը հաճախորդի վարկային պատմության ուսումնասիրության հիման վրա ձևավորված վարկունակության և վարկարժանության թվային գնահատականն է: 
ՖԱՅԿՈ սքոր գնահատականը հաճախորդի վարկային պատմության վերլուծության և վիճակագրական ուսումնասիրության արդյունքում հաշվարկված վարկարժանության թվային գնահատականն է, որը հանդիսանում է սպառողական կրեդիտավորման ռիսկի մակարդակի չափորոշման առանցքային գործիքը: Այն արտացոլում է վարկային ռիսկը ժամանակի որոշակի կետում` հիմք ընդունելով հաճախորդի վարկային պատմությունը: Որքան բարձր է հաճախորդի վարկանիշը, այնքան ցածր է ռիսկը, ինչը կարող է հանգեցնել վարկերի և վարկային քարտերի ավելի բարենպաստ տոկոսադրույքների, սահմանաչափերի և պայմանների։
Վարկային կազմակերպության կողմից կիրառվող սեփական սքոր գնահատականը հաճախորդի աշխատանքային փորձի, եկամուտների չափի, գործող վարկերի քանակի, նոր վարկային հայտեր ներկայացնելու հաճախականության, վարկային բեռի, վարկերի սպասարկման որակի, առկայության դեպքում վճարումների ուշացումների արդյունքում ձևավորված վարկունակության թվային գնահատականն է։
Մանրամասների համար՝ www.abcfinance.amwww.acra.am

 

ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ և ՍՔՈՐ ԳՆԱՀԱՏԱԿԱՆԻ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ

Վարկային պատմությունը և սքոր գնահատականը կարևոր են, քանի որ մինչև վարկ տրամադրելու որոշում կայացնելը վարկային կազմակերպությունը ուսումնասիրում է դիմումատուի վարկային պատմությունն ու գնահատում, թե որքանով է պատասխանատու վերջինս՝ որպես վարկառու:
Եթե հաճախորդը ձևավորել է «լավ վարկային պատմություն», ապա հավանական է, որ վարկային կազմակերպությունը ավելի հեշտ, արագ և բարենպաստ պայմաններով կտրամադրի վերջինիս պահանջած վարկը։
Հաճախորդի կողմից ձևավորված «վատ վարկային պատմությունը» կարող է հանդիսանալ ֆինանսավորման տրամադրման մերժման պատճառ:
Մանրամասների համար՝ www.abcfinance.amwww.abcfinance.amwww.acra.amwww.acra.am

 

 

ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՀԱՐՑՄԱՆ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՍՔՈՐ ԳՆԱՀԱՏԱԿԱՆԻ ՎՐԱ

Կախված վարկային հարցման տեսակից, այն կարող է ազդել ԱՔՌԱ վարկային բյուրոյի կողմից կիրառվող սքորի տեսակների՝ ԱՔՌԱ սքոր և ՖԱՅԿՈ սքոր, ինչպես նաև ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից կիրառվող սեփական սքոր գնահատականների վրա:
Հարցումների նպատակների և վարկային սքոր գնահատականի վրա դրանց ազդեցության վերաբերյալ մանրամասները ներկայացված են ստորև աղյուսակում.

Վարկային հարցման նպատակ

Ազդեցությունը վարկային գնահատականի վրա

Հարցման
հաճախականություն
 

Ժամկետ 

Նոր վարկային դիմում  նվազեցնում է մեկանգամյա նոր վարկային հայտ ներկայացնելիս
Գործող վարկի մոնիտորինգ  չի ազդում պարբերաբար վարկային պայմանագրի 
գործողության ընթացքում
Երաշխավոր անձ (նոր վարկային դիմում) նվազեցնում է պարբերաբար նոր վարկային հայտ ներկայացնելիս
Երաշխավոր անձ (գործող վարկ) չի ազդում պարբերաբար վարկային  պայմանագրի 
գործողության ընթացքում
Երաշխավոր անձ (գործող երաշխավորի մոնիտորինգ) չի ազդում պարբերաբար վարկային պայմանագրի 
գործողության ընթացքում
Փոխկապակցված անձ չի ազդում մեկանգամյա նոր վարկային հայտ ներկայացնելիս



Մանրամասների համար՝ www.abcfinance.amwww.acra.am

 

ՍԽԱԼ ԿԱՄ ԹԵՐԻ  ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ
Եթե հաճախորդի վարկային պատմության մեջ առկա են սխալ կամ թերի տվյալներ, ապա պարզաբանման և ուղղման նպատակով վերջինս՝ համաձայն «Վարկային տեղեկատվության շրջանառության և վարկային բյուրոների գործունեության մասին» ՀՀ օրենքի 20-րդ հոդվածի դրույթների, կարող է այդ մասին տեղեկացնել վարկային բյուրոյին («ԱՔՌԱ Քրեդիտ Ռեփորթինգ» ՓԲԸ-ին) կամ ուղղակիորեն դիմել տեղեկատվություն տրամադրող ֆինանսական կազմակերպություններին: Տեղեկացումը կարող է իրականացվել համապատասխան գրավոր դիմում վարկային բյուրոյին ներկայացնելու միջոցով կամ էլեկտրոնային եղանակով՝ առցանց ռեժիմում «Իմ ԱՔՌԱ» անձնական գրասենյակից:
Վարկային բյուրոյի կողմից տրամադրված վարկային զեկույցների վերաբերյալ հաճախորդների բողոքների ընդունման և քննարկման գործընթացը սահմանվում է «ԱՔՌԱ Քրեդիտ Ռեփորթինգ» ՓԲԸ-ի «Վեճերի լուծման ընթացակարգ»-ով:

Մանրամասների համար՝www.abcfinance.amwww.acra.am

 

ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ և ՍՔՈՐ ԳՆԱՀԱՏԱԿԱՆԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՔԱՅԼԵՐ

Վարկային պատմությունը և սքոր գնահատականը բարելավելու համար անհրաժեշտ է բացառել դրանք վատթարացնող հիմնական պատճառները, մասնավորապես`

  • հարկավոր է արագ մարել գործող ժամկետանց պարտավորությունները,
  • թեթևացնել վարկային բեռը` մարելով գործող վարկերը մասամբ կամ ամբողջությամբ,
  • մարումները կատարել սահմանված գրաֆիկին համապատասխան` բացառելով ուշացումները և ցուցաբերելով պատշաճ վարքագիծ,
  • նվազեցնել տրված երաշխավորությունները` կրճատելով դրանց քանակը, գումարը, ինչպես նաև առկայության դեպքում ապահովելով այս մասով ժամկետանց պարտավորությունների լրիվ       մարումը,
  • բացառել ընթացիկ վարկերի գծով պարտավորությունների կատարման նույնիսկ մեկօրյա ուշացումները,
  • խուսափել անվստահելի անձանց համար երաշխավոր դառնալուց,
  • խուսափել հաճախակի նոր վարկերի ստացման համար դիմելուց:

Մանրամասների համար՝www.abcfinance.amwww.acra.amwww.abcfinance.amwww.acra.am

 

 

Էջը թարմացվել է 23.08.2024թ.  

Վարկային հաշվիչ
֏
%
ամիս
Այս հաշվիչի արդյունքները մոտավոր են և ունեն տեղեկատվական բնույթ, իրական վարկի վճարումներն այլ մեծության են լինելու։ Ավելի ստույգ տեղեկատվության համար դիմեք ընկերության աշխատակցին:
Ամսական վճար
0
֏